خبرنگاران 2 واحد تولیدی ماسک در کردستان افتتاح شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سنندج - خبرنگاران - 2 واحد تولیدی با ظرفیت سالانه 86 میلیون عدد ماسک روز دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار و جمع دیگری از مسوولان استانی در سنندج افتتاح شد.

خبرنگاران 2 واحد تولیدی ماسک در کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در حاشیه افتتاحیه این واحدهای تولیدی گفت: هیچگونه مسئله ای در تامین ماسک نداریم و متناسب با نیاز مردم این کالای بهداشتی تولید و توزیع می شود.

محمدابراهیم زارعی اضافه کرد: بشدت بر واحدهای تولید و عرضه ماسک در استان نظارت می شود تا بهترین و باکیفیت ترین ماسک تولید و بدست مصرف کنندگان برسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم در این مراسم گفت: سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی از محل های مختلفی همچون تسهیلات تبصره 18 و رونق تولید تامین می شود.

محمد دره وزمی اضافه کرد: تامین مواد اولیه یکی از مهمترین مسائل واحدهای تولید ماسک استان است که لیستی از این واحدها تهیه شده و روزانه تامین نیاز مواد اولیه آنها پیگیری می شود.

وی تاکید کرد: در مجموع پنج واحد تولید ماسک استان سالانه 120 میلیون و روزانه 320 هزار عدد از این محصول را تولید و روانه بازار می کنند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم با بیان اینکه امروز افتتاح چهارمین و پنجمین واحد تولید ماسک در استان هستیم، اضافه کرد: چهارمین واحد تولید ماسک استان سالانه ظرفیت تولید 50 میلیون عدد ماسک استاندارد را دارد.

پیمان الماسی گفت: برای احداث و راه اندازی این واحد 6 میلیارد تومان سرمایه گذاری اجرا شده و برای 20 نفر هم شغل ایجاد شده و ظرفیت پنجمین واحد نیز سالانه 36 میلیون عدد در سال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24433

به "خبرنگاران 2 واحد تولیدی ماسک در کردستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 واحد تولیدی ماسک در کردستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید