نساجی را بابرنامه شکست دادیم، هر4 روز بازی برای مس عدالت نیست

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی یک برصفر تیمش مس رفسنجان برابر میزبانش نساجی مازندران در نشست خبری افزود: دو تیم بازی درگیرانه وفیزیکی را به نمایش گذاشتند وتیم نساجی برای این بازی خیلی خوب مهیا شده بود.

نساجی را بابرنامه شکست دادیم، هر4 روز بازی برای مس عدالت نیست

وی ادامه داد، درمجموع هر دو تیم در دقایقی از مسابقه صاحب مالکیت توپ و میدان بود وخوشبختانه براساس برنامه ای که داشتیم در زمان مناسبی هم به گل رسیدیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان ادامه داد، بعد از گل، هم برای حفظ نتیجه بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و با دفاع منطقی توانستیم راه های نفوذ بازیکنان را ببندیم وخوشحالم که بازیکنانم خوب گوش کردند و تلاشی که کردند، خسته نباشید می گویم.

چهارمین بازی تیم مس بدون دریافت گل

ربیعی همچنین با بیان اینکه در 5 بازی که تیم مس انجام داد، این چهارمین مسابقه ای هست که تیم ما گلی از حریفان دریافت نمی کند، گفت، این رویکرد برای تیم ما که تازه به لیگ برتر صعود کرده وبرابرحریفان مدعی لیگ قرارمیگیرد، ارزشمند هست وامیدوارم که این فرایند ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد، ازاین بازی همه به خوبی وبه سلامت عبور کردیم و برای برنامه وبازی های بعدی آماده خواهیم شد.

هر 4 روز بازی برای مس آیا این عدالت سازمان لیگ هست؟

سرمربی تیم مس رفسنجان، همچنین ازسازمان لیگ فدراسیون فوتبال بخاطر برگزاری مسابقه تیم مس در هر 4 روز وکم بودن زمان استراحت نسبت به دیگر تیم های لیگ رجحان انتقاد کرد وگفت، این چهارمین بازی متوالی بود که با فاصله زمانی کمتر از 4 روز بازی کردیم وبازی هفته آینده تیم مس رفسنجان برابرتیم سپاهان هم 4 روز بعد هست.

ربیعی ادامه داد، متأسفانه به علت لغو چند بازی و تغییر در برنامه برخی بازی ها، تیم مس در حال رفت و آمد در جهت رفسنجان به تهران و شهرهای دیگر هست.

وی اضافه کرد: بازی هفته هشتم تیم مس که روزسه شنبه دوم دی ماه برابر تیم سپاهان اصفهان برگزار می شود که این تیم این هفته بازی نکرده وما باید برابراین تیم بازی کنیم.

وی با بیان اینکه درهفته هفتم نخستین بازی این هفته و درهفته هشتم نیز برابر سپاهان اولین بازی هفته را برگزار می کنیم، ادامه داد، این شرایط را هم درحالی خواهیم داشت که بعد از بازی با سپاهان نیز در بازی با فولاد خوزستان اولین بازی هفته نهم را برگزار کنیم.

مس هم مستهلک شد

سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه این شرایط برنامه ریزی سازمان لیگ دراین فصل باعث مصدومیت و مستهلک شدن تیم ما تأثیرگذاشته است، ابرازامیداوری کرد، که سازمان لیگ به خواهش ودرخواست به حق تیم مس پاسخ دهد.

چمن ورزشگاه قائمشهر مطلوب نیست

ربیعی همچنین با گلایه از چمن ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر گفت، کیفیت چمن مصنوعی ورزشگاه خیلی خوب نبود، به خصوص زمان پاسکاری بازیکنان توپ بلند می شود و این موضوع روی کیفیت بازی تأثیر می گذارد.

وی اضافه کرد، که این شرایط متأسفانه بر روی کیفیت بازی تیم ها تاثیرمی گذارد و تیم ها کمتر ریسک می کنند.

وی از مسئولان مازندران وقائمشهر درخواست کرد که به فکر ترمیم ویا بازسازی اساسی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شوند.

تیم مس رفسنجان درچارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور عصرپنجشنبه میهمان تیم نساجی مازندران بود ودرنهایت میزبان خود را با نتیجه یک برصفر شکست داد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26516

به "نساجی را بابرنامه شکست دادیم، هر4 روز بازی برای مس عدالت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی را بابرنامه شکست دادیم، هر4 روز بازی برای مس عدالت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید